Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

υπαρξιακά

Χτες ήμασταν μέσα στο αυτοκίνητο ο Π., ο Τ. κι εγώ κι επιστρέφαμε σπίτι από τα σχολεία τους. Ο Π. με ρωτάει...


Μαμά, γιατί γεννιώμαστε;

...

Δεν εννοώ πως ήρθαμε στη γη. Αν δηλαδή ήρθαμε από τους πιθήκους ή μας έφτιαξε ο Θεός. Αυτό εντάξει ξέρω πως ο καθένας διαλέγει ό,τι θέλει. Εννοώ, γιατί ήρθαμε στη γη. Ποιός ο σκοπός;

Ε... επειδή φτάσαμε και για να μην τα λέμε μέσα στο αυτοκίνητο και σκάσουμε από τη ζέστη, να ανέβουμε πάνω και συζητάμε ευχαρίστως αυτή την πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση. Εντάξει;

Ναι μαμά.


Ανεβαίνουμε πάνω, βγάζουμε παπούτσια, βάζουμε τσάντες και σχολικά στη θέση τους, πλένουμε χέρια και καθόμαστε στην κουζίνα να φάμε.


Λοιπόν, τώρα που ο Τ. είναι στη θέση του και ήσυχος, μπορούμε να κουβεντιάσουμε ό,τι θες. Πες μου.

Άσε ρε μαμά, τώρα έχει χελωνονιτζάκια.


Πρώτον, αν κατάλαβα καλά, με σώσανε οι χελώνες;
Δεύτερον, πού έμαθε το παιδί τον Δαρβίνο;
Τρίτον, "διαλέγει ο καθένας ό,τι θέλει" για την προέλευση του ανθρώπου; 


5 σχόλια:

  1. @Crazy Tourists

    Από τόσο μικρός και έχει υπαρξιακά! αυτός είναι χειρότερος κι από μένα... προβλέπεται δύσκολη εφηβεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Αν δηλαδή ήρθαμε από τους πιθήκους ή μας έφτιαξε ο Θεός. Αυτό εντάξει ξέρω πως ο καθένας διαλέγει ό,τι θέλει."

    R E S P E C T

    Εγώ (γιατί ξέρεις ότι όλες τις ιστορίες τις παραλληλίζω με την αφεντιά μου) είχα φάει τόσο σανό απ' τα κωλοβιβλία του σχολείου (θρησκευτικά κλπ) που όταν μια μέρα ο πατέρας μου κάθισε και μου εξήγησε "τι παίζει" νόμιζα ότι μου λέει τρέλες. Πάλι καλά που μεγαλώνοντας άρχισα να ψάχνω τι είναι αυτό που μου πλασάρουν πριν το κατεβάσω αμάσητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πάλι καλά που είναι της ίδιας λογικής όπως φαίνεται και ο Τρόμερ.

      Διαγραφή
  3. @Pan_the_man

    Του έχουμε εξηγήση πως ο καθένας πιστεύει άλλο Θεό, ανάλογα με το που έτυχε να γεννηθεί.

    Ώστε νόμιζες πως σου έλεγε τρέλες ο μπαμπάς;) Το τι κουτόχορτο μας ταίζουν είναι απίστευτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όχι κοινοτοπίες και δηθενιές στα μυαλά και τις καρδιές (και στα σχόλια εν προκειμένω)