Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

πρώτη ενημέρωση προόδου για την Τρίτη δημοτικού

Ο Π. κοντεύει εννιά και έχει δείξει από πολύ μικρός την έφεσή του στα γράμματα. Την προηγούμενη Τετάρτη είχα πάει στο σχολείο για ενημέρωση από τη δασκάλα. Οι γονείς έμπαιναν μέσα ένας ένας και, επειδή ήμουν τελευταία, όταν ήρθε η ώρα να ακούσω τα λόγια της δασκάλας είχε έρθει κοντά μου και το αγόρι μου που είχε βαρεθεί τόση ώρα να  περιμένει.

Πείτε μου.

Λοιπόν, να σας πω για αρχή πως όλη η τάξη είναι καταπληκτική. Όλα τα παιδιά είναι επιμελή, τακτικά, πάντα διαβασμένα, βοηθάνε το ένα το άλλο. Είμαι πολύ τυχερή που έχω αυτό το τμήμα φέτος.

Εμείς είμαστε τυχεροί που έχουμε εσάς για δασκάλα.

Για τον Π. τώρα. Να σας πω ότι το παιδί σας είναι διάνοια! Είναι πολύ έξυπνος, ταχύτατος, πάντα διαβασμένος. Έχει απίστευτη μνήμη και τα πραγματάκια που φυλάει στο μυαλουδάκι του τα έχει όλα τόσο τακτοποιημένα που μπορεί να τα ανασύρει όποτε χρειαστεί Το λεξιλόγιο του είναι τεράστιο για την ηλικία του και η φαντασία του απίστευτη.

Σας ευχαριστώ.

Αν κάτι έπρεπε να πω για να διορθώσει αυτό το παιδί, αν κάτι έπρεπε οπωσδήποτε, το μόνο που θα είχα να πω είναι επειδή είναι πολύ γρήγορος και τελειώνει πρώτος, μέσα στη γρηγοράδα του κάνει κάτι λαθάκια που δεν το πιστεύω πως ο Π. μου έκανε. Θα έλεγα λοιπόν όταν τελειώνει μια εργασία, μια ορθογραφία, μια άσκηση, πριν παραδώσει το τετράδιο να κάνει έναν έλεγχο για να διορθώνει αυτά τα λαθάκια που κάνει λόγο ταχύτητας.

Μάλιστα. Και πάλι σας ευχαριστώ.

Και τώρα να σας πως και για το παιδί Π. Είναι ευγενικός, τρυφερός, συμπονετικός, γλυκομίλητος, δεν δημιουργεί προβλήματα και εντάσεις, Φυσικά όλα αυτά οφείλονται στην οικογένεια του που είναι ολοφάνερο πως είναι καταπληκτική. Κάνετε πολύ καλή δουλειά με το παιδί σας, σας συγχαίρω. Συνεχίστε έτσι.

Μαμά, δεν πιστεύω να κλάψεις. Μαμά, μην κλαις, με ντροπιάζεις.




4 σχόλια:

  1. Είπε τέτοιο πράγμα ο μικρός; Χαχαχαχαχα!!! Είναι θεούλης λέμε!!!!!!!!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :)

    Καλέ θα κλάψω και εγώ τώρα...
    Μπράβο, μπράβο!!!
    Στον μικρό και σε εσάς φυσικά γιατί όπως είπε και η συνάδελφος πολλά οφείλονται στην οικογένεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέσσερα φιλιά,να σκάνε στα μάγουλά σας! Σμουάτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τραβιέμαι με κάτι θεματάκια υγείας κι έχω χαθεί. Θα τα πούμε με το νέο έτος. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όχι κοινοτοπίες και δηθενιές στα μυαλά και τις καρδιές (και στα σχόλια εν προκειμένω)