Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

ο μπαμπάς του Λουκά - ΙV

Αφού έχει απαντήσει στη δασκάλα με την μεγαλύτερη απάθεια του κόσμου πως Λουκάς δεν υπάρχει, γυρνάει σε μένα και μου λέει εμπιστευτικά...


Ο Λουκάς είναι άρρωστος και λείπει.


Πες μου εσύ φίλε αναγνώστη τι θα έκανες στη θέση μου. Και επειδή το σήριαλ "Λουκάς" είχε πολλά επεισόδια, να σε πάω κατευθείαν στο τελευταίο που κορυφώθηκε η ένταση και επήλθε η κάθαρση...


Τι κάνει ο Λουκάς; είναι άρρωστος πάλι ή ήρθε στο σχολείο;

Ο Λουκάς πέθανε!


3 σχόλια:

  1. Μάλλον θα γίνει σεναριογράφος. Σ'αυτό το σημείο ο συγγραφέας "σκότωσε" τον Λουκά.

    (Y.Γ. καιρό έχω να μπω και να γράψω και στο δικό μου μπλογκ, και αντιστοίχως να σας διαβάσω. Και ήρθα να δω πως είστε. Bisous)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΓ 2. Πάντως, κι εμείς είχαμε μια κρούση μυθοπλασίας, όχι τόσο μακάβρια, μόλις ξεκίνησε παιδικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Camelia W.

    Αν πάρει από τη μάνα του χαθήκαμε, αν πάλι πάρει από τον πατέρα του και φλερτάρει με την ποίηση ακόμα χειρότερα :)

    υγ. ο Τότης έχει κάνει ήδη μισό χρόνο παιδικό, από τον περασμένο Απρίλιο. Ίσως τον αναστάτωσε η αναχώρηση της γιαγιάς

    υγ2. τι κάνει η μικρή σου; καιρό δεν έχουμε μάθει νέα της/σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όχι κοινοτοπίες και δηθενιές στα μυαλά και τις καρδιές (και στα σχόλια εν προκειμένω)