Τρίτη 23 Απριλίου 2013

μπάλα - ΙΙ

Και γιατί παρακαλώ δεν σε παίζουν τα άλλα παιδιά;

Επειδή δεν είμαι καλός στο ποδόσφαιρο.

Θέλεις να σε πάμε να μάθεις μπάλα;

Όχι. Κάνω πολλά και θα κουράζομαι αν πάω και μπάλα.

Θέλεις τα Σαββατοκύριακα να πηγαίνεις με τον μπαμπά στην αλάνα; να σε μάθει ο μπαμπάς;

Μαμά, δε θέλω να μάθω μπάλα. Δε μου αρέσει. Οι δασκάλες δε μας αφήνουν να φέρνουμε μπάλα στο σχολείο και τα παιδιά παίζουν με καπάκι. Σπρώχνονται, χτυπάνε ο ένας τον άλλο. Δε θέλω να παίζω μπάλα. Απλά θέλω να κάθομαι τερματοφύλακας.

Και δε σε αφήνουν;

Όχι. Μού λένε "θα κάτσει τερματοφύλακας ο Θ. και μετά τα 6 γκολ θα μπεις εσύ". Αφού όλοι το ξέρουν πως στο ποδόσφαιρο 3 γκολ να μπουν είναι πολλά. Κι έτσι δεν έρχεται ποτέ η σειρά μου.

Μάλιστα. Για περίμενε να γυρίσει ο μπαμπάς από τη δουλειά να δούμε τι θα μας πει κι αυτός.


Γυρνάει ο μπαμπάς, θέτουμε το πρόβλημα και ο μπαμπάς συμβουλεύει το αγόρι μας να πείσει τους συμμαθητές του πως πρέπει να μπει τερματοφύλακας με επιχειρήματα. Εγώ που είμαι της κουβέντας αλλά είμαι και του ξύλου πετιέμαι και λέω...


Εγώ ξέρεις τι θα έκανα στη θέση σου;

Τι;

Θα πήγαινα αύριο, θα στεκόμουν ανάμεσά τους και θα έλεγα "Σήμερα θα παίξω τερματοφύλακας για τα πρώτα 3 γκολ. Έχει κανείς αντίρρηση να τον δείρω;"



3 σχόλια:

  1. Μεταξύ μας, και το ξύλο επιχείρημα είναι! Ασε που θα ρωτήσει ευγενέστατα, αν έχουν αντίρρηση. Μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. " θα ρωτήσει ευγενέστατα, αν έχουν αντίρρηση" χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Giorgia

    Η ευγένεια είναι το σήμα κατατεθέν της οικογένειάς μας :)


    @Camelia W.

    Μερικές φορές μου φαίνεται πως εσείς που σχολιάζετε είστε πιο κουλοί από εμάς που τα κάνουμε :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όχι κοινοτοπίες και δηθενιές στα μυαλά και τις καρδιές (και στα σχόλια εν προκειμένω)