Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

σ' αγαπάω μέχρι τον ουρανό!

Το μικρό μου το αγόρι (ας τον πούμε Τ), το πολυαγαπημένο μου, έχει αρχίσει τώρα τελευταία να μιλάει αρκετά καθαρά. Προχτές είχαμε ξαπλώσει αγκαλιά στο μεγάλο κρεβάτι να κοιμηθούμε για μεσημέρι.


Τζακ κι 'ασολιά!

Να πούμε τον Τζάκ και τη φασολιά;

Ναι.

Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν ένα αγόρι που το έλεγαν...

Τζακ.

... και ζούσε με την...

μαμά του.

... με τη μαμά του. Ήταν όμως πολύ φτωχοί. Το μόνο που είχαν ήταν μια...

αζελάδα.

Μπράβο αγόρι μου. Σου έχω πει πόσο πολύ σε αγαπάω;

Ναι.

Σ' αγαπάω μέχρι κει πάνω, τον ουρανό.

Όχι κει πάνω. Τ. είναι ζω, κάτω. Όχι πάνω.




8 σχόλια:

  1. Και του διακόπτεις το παραμύθι,και του λές και εξυπνάδες!
    είναι ζω λέμε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @agrampelli

    εννοείται πως το λάθος είναι όλο δικό μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ζω, πάνω είναι μόνο ο "πάντερμαν", που λέει και ο δικός μας!
    Καλή σας συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το μικρό σου το αγόρι μας πουλάει και μας αγοράζει μου φαίνεται!!!!
    Φιλιά πολλά

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Pan_the_man

    γειά σου και καλώς μαζεύτηκες κι εσύ :)


    @Καρπουζοκέφαλος

    "Πάντερμαν"! Πέρφεκτ


    @Crazy Tourists

    Εννοείται πως μας πουλάει και μας αγοράζει... τον δίνουμε και για γαμπρό άμα ενδιαφέρεστε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τελειοοοοος! (σου λέει κάτσε να την συνεφέρω γιατί αυτή δεν έχει πάρει χαμπάρι ότι είμαι εδώ δίπλα της! χαχαχααχχ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Camelia W.

    Λες να με πέρασε για πάστα Φλώρα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όχι κοινοτοπίες και δηθενιές στα μυαλά και τις καρδιές (και στα σχόλια εν προκειμένω)