Τρίτη 30 Απριλίου 2013

μπάλα - IV

Αν νομίζατε πως το θέμα με τη μπάλα τελείωσε, γελαστήκατε οικτρά όπως εμείς. Προχτές το απόγευμα παρέλαβα ένα σκεπτικό 8χρονο αγόρι.


Τι έγινε αγόρι μου; όλα καλά στο σχολείο;

Ναι μαμά.

Και στο διάλειμμα όλα καλά;

Στο διάλειμμα είχαμε θέματα.

Δηλαδή τι θέματα;

Φέρνουν και τα άλλα παιδιά καπάκι και δε χρειάζονται το δικό μου.

Και;

Δε θέλανε πάλι να παίξω.

Μάλιστα.

Ξέρεις τι έκανα εγώ;

Τι έκανες αγάπη μου;

Τους είπα "εγώ θα παίξω τερματοφύλακας μέχρι τα 3 γκολ. Όποιος έχει αντίρρηση θα τον δείρω".

Και;

Έδειρα μερικούς και έπαιξα.

Μπράβο! Όταν λες "έδειρα μερικούς" τι εννοείς;

Ε, να, όχι ακριβώς έδειρα. Έσπρωξα έναν που δε με θέλει, με έσπρωξε, τον έριξα και έπαιξα.

Είσαι ευχαριστημένος;

Μαμά, εντάξει έπαιξα αλλά τα παιδιά όποτε έτρωγα γκολ με κορόιδευαν "πάλι έφαγε γκολ ο Π, πάλι έφαγε γκολ ο Π."

Σε κοροϊδεύουν επειδή δεν ξέρεις καλά μπάλα. Όμως δε φταις εσύ, αυτοί φταίνε που δεν σε αφήνουν να παίξεις. Όποτε λοιπόν σε κοροϊδεύουν θα τους απαντάς "δε φταίω εγώ που δεν είμαι καλός, εσείς φταίτε που δε με αφήνετε να παίζω πιο συχνά. Όσο περισσότερο παίζω τόσο πιο καλός θα είμαι." Εντάξει;

Ναι. Και μαμά, να σε ρωτήσω κάτι; Αλήθεια είχες δείρει όλα τα αγόρια μέχρι να τελειώσεις το σχολείο;

Δεν είχα δείρει όλα τα αγόρια, δεν ήμουν τρελή να γυρνάω δεξιά αριστερά να μοιράζω μπουνιές. Έδειρα όμως αυτά που μπήκαν στο δρόμο μου, δηλαδή αν κάποιο αγόρι με έσπρωχνε ή με έβριζε ή δε με άφηνε να παίξω, τότε ναι, το ξυλοφόρτωνα. Και επειδή είχα δείρει τα πιο δυνατά αγόρια, από ένα σημείο και ύστερα δε με πείραζε κανείς διότι με φοβόντουσαν.

Μάλιστα.

Το ξύλο είναι το τελευταίο που πρέπει να χρησιμοποιείς όταν διαφωνείς με κάποιον αλλά δεν πρέπει και να φοβάσαι να δείρεις κάποιον.

Ναι, έτσι νομίζω κι εγώ. Να μη φοβάσαι.


Μεγαλώνει το αγόρι μου και μαθαίνει σιγά σιγά να μη φοβάται.



5 σχόλια:

  1. Αλήθεις έδερνες τ αγόρια;;;; Ο θαυμασμός μου μεγαλώνει!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απ'ό,τι φαίνεται τα πράγματα βρίσκουν τον δρόμο τους και τις ισορροπίες τους. Good job guys!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όποτε λοιπόν σε κοροϊδεύουν θα τους απαντάς "δε φταίω εγώ που δεν είμαι καλός, εσείς φταίτε που δε με αφήνετε να παίζω πιο συχνά. Όσο περισσότερο παίζω τόσο πιο καλός θα είμαι."

    Ω, η φωνή της λογικής. Πάντα έχει πέραση στα 8χρονα αγόρια (said no one ever)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σε έβλεπα από μια μεριά να σε βλέπω να επιβάλλεσαι στα αγόρια!!! Θεά από κούνια!! Έτσι εξηγούνται όλα!!!
    Φιλιά πολλά!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @agrampelli

    σε κάποια από τις επόμενες αναρτήσεις θα γίνει εκτενής αναφορά στο ξύλο που έριξα και έφαγα εκείνα τα άγρια χρόνια της νιότης!


    @Ioanna

    Χαχα, δε θα έρθει η σειρά σου :)


    @Pan_the_man

    Δεν ήθελα να πείσω τα άλλα 8χρονα, ήθελα να καθησυχάσω τον Π.


    @Crazy Tourists

    Κοίτα σουξέ το πάλαι ποτέ αγοροκόριτσο! Τελικά αξίζει να πω μια ιστορία από εκείνα τα χρόνια...

    Φιλιά στα πατουσάκια σας :)))) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όχι κοινοτοπίες και δηθενιές στα μυαλά και τις καρδιές (και στα σχόλια εν προκειμένω)